Vítejte v nové verzi DealerZone! Přečtěte si, jaká vylepšení na Vás čekají. Více informací

FAQ - Často kladené otázky

Před kontaktováním našeho zákaznického centra si níže projděte nejčastěji kladené otázky, možná zde naleznete odpověď. Pokud odpověď nenaleznete naše zákaznická podpora je Vám k dispozici jak na e-mailu, tak na telefonu (po-pá 9:00-17:00).

Pro jaké zákazníky je dealerzone.musicdata.cz určená?

dealerzone.musicdata.cz je portál pro velkoobchodníky a firmy s platným IČ. Pro zobrazení velkoobchodních cen je nutné se registrovat. Po odeslání registračního formuláře si ihned můžete prohlédnout katalog s koncovými cenami, my Vás následně budeme co nejdříve kontaktovat s informací o udělení velkoobchodních cen.

Proč nemohu na dealerzone.musicdata.cz objednat bez přihlášení?

Před učiněním objednávky je nutné se registrovat a , jelikož je dealerzone.musicdata.cz portál pro velkoobchodníky a firmy s platným IČ. My si musíme tyto údaje nejdříve ověřit.

Můžu uskutečnit nákup osvobozený od DPH?

Ano. Při zásilkách do zahraničí (např. Slovensko) nemusíte platit českou DPH, pokud jste plátcem DPH v cílové zemi (vlastníte platné daňové identifikační číslo dané země) a kupujete zboží pro účely spojené s podnikáním v této oblasti. Pro správné načtení částky je nutné být registrován a a mít v editaci údajů vyplněné DIČ.

Kdy mi přijde objednané zboží?

U každého produktu je uvedena informace, kolik kusů máme skladem. V případě, že objednávka obsahuje zboží, které máme skladem, objednávku, která je přijata do 14:00 hod můžeme odesílat ještě ten samý den a doručena Vám bude s největší pravděpodobností už následující pracovní den. Pokud jste objednal zboží, které není aktuálně skladem, odesíláme zásilku obratem – automaticky - ihned po naskladnění zboží.

Můžu si objednat zboží, které není skladem?

Ano, objednat si můžete jakýkoli produkt - ať je, či není skladem. Objednávka na zboží, které není skladem je jako jakákoli jiná. Jakmile objednané zboží dorazí, ihned ho odesíláme zákazníkovi, který ho má objednané.

Kdy mi přijde zboží, které není skladem?

V případě, že je u produktu informace „Není skladem“ je třeba počítat s tím, že takto označené zboží není možné odeslat ihned, ale je potřeba počkat na dodávku zboží od výrobce nebo dodavatele na náš sklad. Dodávky u nás jsou velmi časté většinou v rozmezí 2 – 10 dní. I tak nelze bohužel vyloučit, že zboží není skladem ani u dodavatele resp. u výrobce – v takovém případě jsme odkázáni na rychlost dodání zboží. Přesnou informaci o dostupnosti konkrétního produktu Vám rádi zjistíme na základě odeslaného formuláře „Zjistit dostupnost produktu“, který naleznete u každého produktu, který není aktuálně skladem.

Nedostal jsem potvrzení objednávky, jak mám postupovat?

Potvrzení objednávky odchází vždy a automaticky po odeslání objednávky na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Pokud ani po pár minutách potvrzení v poště nemáte a jste si jisti, že jste zadali správnou e-mailovou adresu, zkontrolujte nevyžádanou poštu, kam se mohla tato zpráva dostat. Pokud není ani ve spamu, s klidným vědomím nám odešlete novou objednávku.

Chci si ještě něco doobjednat nebo změnit objednávku, jak mám postupovat?

Pokud si přejete ke stávající nevyexpedované objednávce ještě nějaké zboží přidat, bez obav udělejte další internetovou objednávku. Všechny objednávky od jednoho zákazníka slučujeme a posíláme dohromady, tak abyste nemusel platit zbytečně vícekrát náklady na dopravné. Případné změny ve stávající objednávce řešte buďto zrušením stávající objednávky a vytvořením nové, dále se nám můžete ozvat na dealerzone@musicdata.cz nebo využít formulář, který naleznete v detailu objednávky ve své zákaznické sekci.

Přijde mi zboží dobře zabalené?

Veškeré zboží odeslané z našeho velkoobchodního portálu odchází důkladně zabalené. Jsme si vědomi obav zákazníků z možného poškození během přepravy.

Zásilka mi přišla poškozená, jak mám postupovat?

Zboží ve zjevně poškozeném balení od dopravce vůbec nepřebírejte. Pokud jste zjistil poškození až po převzetí zásilky, reklamujte službu u dopravce. V případě doručení společností DPD reklamujte službu do 10 dnů od převzetí zásilky. Více informací zde.

Chci zboží reklamovat, jak mám postupovat?

Celý postup reklamace naleznete zde.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním e-shopu dealerzone.musicdata.cz s tímto souhlasíte. Více informací.

Přihlášení k odběru novinek

Novinky ze světa hudby pravidelně na Váš e-mail.

Přihlášení k odběru novinek

Zadaná e-mailová adresa neodpovídá standardnímu formátu. Příkladem validní adresy je dealerzone@musicdata.cz.

Opravte zadanou adresu na správný formát a odešlete ji kliknutím na tlačítko „Přihlásit odběr“.

Přihlášení k odběru novinek

Úspěšně jsme Vás přihlásili k odběru novinek.

Přihlášení k odběru novinek

Tato adresa je již přihlášena k odběru novinek.

Odhlášení odběru novinek

Pokud si přejete odhlásit odběr novinek, odešlete žádost kliknutím na tlačítko „Odhlásit“.

Odhlášení odběru novinek

Vaše žádost o zrušení odběru novinek byla zpracována.

Kontaktní formulář

Vyplňte níže uvedené údaje a klikněte na „Odeslat dotaz“. Budeme Vás v co nejbližší době kontaktovat.

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Kontaktní formulář

Před odesláním dotazu je nutné vyplnit všechna povinná pole kontaktního formuláře označená hvězdičkou .

Kontaktní formulář

Zadaná e-mailová adresa neodpovídá standardnímu formátu. Příkladem validní adresy je dealerzone@musicdata.cz.

Opravte zadanou adresu na správný formát a odešlete vyplněné údaje kliknutím na tlačítko „Odeslat dotaz“.

Kontaktní formulář

Váš dotaz byl úspěšně odeslán.

S odpovědí Vás budeme kontaktovat na uvedený e-mail nebo telefonní číslo.

Dotaz k objednávce

Vyplňte níže uvedené údaje a klikněte na „Odeslat dotaz“. Budeme Vás v co nejbližší době kontaktovat. Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Dotaz k objednávce

Před odesláním dotazu je nutné vyplnit všechna povinná pole formuláře označená hvězdičkou .

Dotaz k objednávce

Zadaná e-mailová adresa neodpovídá standardnímu formátu. Příkladem validní adresy je dealerzone@musicdata.cz.

Opravte zadanou adresu na správný formát a odešlete vyplněné údaje kliknutím na tlačítko „Odeslat dotaz“.

Dotaz k objednávce

Váš dotaz byl úspěšně odeslán.

S odpovědí Vás budeme kontaktovat na uvedený e-mail nebo telefonní číslo.

Rychlé přihlášení

Formulář přihlašení

Nevyplnil jste všechna povinná pole. Ujistěte se, že pole „přihlašovací jméno“ a „heslo“ nejsou prázdná.

Chci zobrazit cenu

Vyberte jednu z možností níže:

Pro zobrazení ceny se musíte nebo registrovat.

Vložte produkt(y) do košíku, následně v košíku klikněte na „Poptávka“.

Nemáte IČO? Pro nákup využijte náš e-shop www.imusicdata.cz.

Oblíbené produkty

Do seznamu oblíbených produktů můžete přidávat pouze jako přihlášený.

Oblíbené produkty

Produkt byl přidán do seznamu.

Porovnání produktů

Produkt byl přidán do seznamu.