Před kontaktováním našeho zákaznického centra si níže projděte nejčastěji kladené otázky, možná zde naleznete odpověď. Pokud odpověď nenaleznete naše zákaznická podpora je Vám k dispozici jak na e-mailu, tak na telefonu (po-pá 9:00-17:00).
dealerzone.musicdata.cz je portál pro velkoobchodníky a firmy s platným IČ. Pro zobrazení velkoobchodních cen je nutné se registrovat. Po odeslání registračního formuláře si ihned můžete prohlédnout katalog s koncovými cenami, my Vás následně budeme co nejdříve kontaktovat s informací o udělení velkoobchodních cen.
Před učiněním objednávky je nutné se registrovat a přihlásit, jelikož je dealerzone.musicdata.cz portál pro velkoobchodníky a firmy s platným IČ. My si musíme tyto údaje nejdříve ověřit.
Ano. Při zásilkách do zahraničí (např. Slovensko) nemusíte platit českou DPH, pokud jste plátcem DPH v cílové zemi (vlastníte platné daňové identifikační číslo dané země) a kupujete zboží pro účely spojené s podnikáním v této oblasti. Pro správné načtení částky je nutné být registrován a přihlášen a mít v editaci údajů vyplněné DIČ.
U každého produktu je uvedena informace, kolik kusů máme skladem. V případě, že objednávka obsahuje zboží, které máme skladem, objednávku, která je přijata do 14:00 hod můžeme odesílat ještě ten samý den a doručena Vám bude s největší pravděpodobností už následující pracovní den. Pokud jste objednal zboží, které není aktuálně skladem, odesíláme zásilku obratem – automaticky - ihned po naskladnění zboží.
Šetříme životní prostředí, z toho důvodu jste obdržel(a) fakturu pouze elektronicky na e-mailovou adresu přiřazenou k Vaší objednávce. Nezapomeňte zkontrolovat i složku nevyžádané pošty (spam). Fakturu si můžete nechat zaslat také v sekci Moje objednávky. Pokud jste registrován(a), fakturu si můžete nechat zaslat po přihlášení také ve své zákaznické sekci (odkaz Moje objednávky).
V případě, že je u produktu informace „Není skladem“ je třeba počítat s tím, že takto označené zboží není možné odeslat ihned, ale je potřeba počkat na dodávku zboží od výrobce nebo dodavatele na náš sklad. Dodávky u nás jsou velmi časté většinou v rozmezí 2 – 10 dní. I tak nelze bohužel vyloučit, že zboží není skladem ani u dodavatele resp. u výrobce – v takovém případě jsme odkázáni na rychlost dodání zboží. Přesnou informaci o dostupnosti konkrétního produktu Vám rádi zjistíme na základě odeslaného formuláře „Zjistit dostupnost produktu“, který naleznete u každého produktu, který není aktuálně skladem.
Potvrzení objednávky odchází vždy a automaticky po odeslání objednávky na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Pokud ani po pár minutách potvrzení v poště nemáte a jste si jisti, že jste zadali správnou e-mailovou adresu, zkontrolujte nevyžádanou poštu, kam se mohla tato zpráva dostat. Pokud není ani ve spamu, s klidným vědomím nám odešlete novou objednávku.
Pokud si přejete ke stávající nevyexpedované objednávce ještě nějaké zboží přidat, bez obav udělejte další internetovou objednávku. Všechny objednávky od jednoho zákazníka slučujeme a posíláme dohromady, tak abyste nemusel platit zbytečně vícekrát náklady na dopravné. Případné změny ve stávající objednávce řešte buďto zrušením stávající objednávky a vytvořením nové, dále se nám můžete ozvat na dealerzone@musicdata.cz nebo využít formulář, který naleznete v detailu objednávky ve své zákaznické sekci.
Veškeré zboží odeslané z našeho velkoobchodního portálu odchází důkladně zabalené. Jsme si vědomi obav zákazníků z možného poškození během přepravy.
Zboží ve zjevně poškozeném balení od dopravce vůbec nepřebírejte. Pokud jste zjistil poškození až po převzetí zásilky, reklamujte službu u dopravce. V případě doručení společností DPD reklamujte službu do 10 dnů od převzetí zásilky. Více informací zde.
Celý postup reklamace naleznete zde.
Novinky ze světa hudby pravidelně na Váš e-mail.
Abychom Vám mohli novinky zasílat, zaškrtněte pole „Souhlasím se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení“
Zadaná e-mailová adresa neodpovídá standardnímu formátu. Příkladem validní adresy je dealerzone@musicdata.cz
.
Opravte zadanou adresu na správný formát a odešlete ji kliknutím na tlačítko „Přihlásit odběr“.
K dokončení odběru novinek musíme ověřit Vaši e-mailovou adresu. Pro úspěšné dokončení klikněte na odkaz v e-mailu, který jsme Vám právě poslali.
Nastala neočekávaná chyba. Zkuste to za chvíli.
Pokud si přejete odhlásit odběr novinek, odešlete žádost kliknutím na tlačítko „Odhlásit“.
Zadaná e-mailová adresa neodpovídá standardnímu formátu. Příkladem validní adresy je dealerzone@musicdata.cz
.
Opravte zadanou adresu na správný formát a odešlete ji kliknutím na tlačítko „Přihlásit odběr“.
K dokončení odhlášení z odběru novinek musíme ověřit Vaši e-mailovou adresu. Pro úspěšné dokončení klikněte na odkaz v e-mailu, který jsme Vám právě poslali.
Nastala neočekávaná chyba. Zkuste to za chvíli.
Vyplňte níže uvedené údaje a klikněte na „Odeslat dotaz“. Budeme Vás v co nejbližší době kontaktovat.
Pole označená hvězdičkou jsou povinná.
Údaje, které jste vyplnil(a) v tomto formuláři budou využity pouze pro vyřízení Vašeho dotazu. Informace o nakládání s osobními údaji najdete zde.
Před odesláním dotazu je nutné vyplnit všechna povinná pole kontaktního formuláře označená hvězdičkou .
Zadaná e-mailová adresa neodpovídá standardnímu formátu. Příkladem validní adresy je dealerzone@musicdata.cz.
Opravte zadanou adresu na správný formát a odešlete vyplněné údaje kliknutím na tlačítko „Odeslat dotaz“.
Váš dotaz byl úspěšně odeslán.
S odpovědí Vás budeme kontaktovat na uvedený e-mail nebo telefonní číslo.
Vyplňte níže uvedené údaje a klikněte na „Odeslat dotaz“. Budeme Vás v co nejbližší době kontaktovat. Pole označená hvězdičkou jsou povinná.
Údaje, které jste vyplnil(a) v tomto formuláři budou využity pouze pro vyřízení Vašeho dotazu. Informace o nakládání s osobními údaji najdete zde.
Před odesláním dotazu je nutné vyplnit všechna povinná pole formuláře označená hvězdičkou .
Zadaná e-mailová adresa neodpovídá standardnímu formátu. Příkladem validní adresy je dealerzone@musicdata.cz.
Opravte zadanou adresu na správný formát a odešlete vyplněné údaje kliknutím na tlačítko „Odeslat dotaz“.
Váš dotaz byl úspěšně odeslán.
S odpovědí Vás budeme kontaktovat na uvedený e-mail nebo telefonní číslo.
Nevyplnil jste všechna povinná pole. Ujistěte se, že pole „přihlašovací jméno“ a „heslo“ nejsou prázdná.
Vyberte jednu z možností níže:
Vložte produkt do košíku, následně v košíku klikněte na „Poptávka“.
Do seznamu oblíbených produktů můžete přidávat pouze jako přihlášený.
Produkt byl přidán do seznamu.
Produkt byl přidán do seznamu.
Pro hodnocení produktu se musíte nejdříve přihlásit.
Vaše hodnocení bylo úspěšně odesláno. Děkujeme za něj.
Nastala neočekávaná chyba. Zkuste to za chvíli.